Vaurio kipusi PM -mitalille jo tänään, etuajassa! “Hopeinen vuosi näyttää olevan, hyvää peruskamaa”
Oho. Puhuessa Ville Vaurion kanssa eilisen GP -ohjelman jälkeen jäi toki olo, että hän tulee parantamaan “juoksua” Strömsholman PM -kilpailussa. Puheessa vilahteli kuitenkin mitalimahdollisuus torstain GP kürissä,…Rekisteröidy tai kirjaudu sisään lukeaksesi loput artikkelista.














